Статистика
Сейчас на сайте: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2011 » Декабрь » 1 » 1964mod v1.4.7 Final
09:06
1964mod v1.4.7 Final
Обновился эмулятор Nintendo 64 . Core Changes & Fixes: Core: Refactor DMA codes design and tweaking re-write timing control codes design to meet new requirement and flexibility implement new "Delay SI" option to fix GT64 Championship Edition cracking/popping sound set correct SI DMA status improves game input response e.g. Shadows of the Empire fix DMA transfer timing during game pause that cause random game hang e.g. Re-volt, NFL QBC 99 Enhance DMA in progress status check for game pause fix use the correct LEN_REG for SP DMA Write transfer count tweak SP DMA for minor speedup e.g. Banjo-Kazooie with "Read every frame" set as default Fix inaccuracy in fastload savestate datetime format compare in certain cases change datetime format to '%Y%m%d%H%M%S' for compare instead of using its display format Minor fix on some header files Fix VI_SYNC bug where condition never evaluate to true Remove Azimer infinite looping hack for DK64 - no longer required Audio: Enhance core audio algorithm for delay timing control improve sound quality e.g. Top Gear Rally improve game video-audio synchronization e.g. Shadowman Retain bottom 3 bits for audio length mask then check for multiple of 8 seems to have slight improvement to audio quality Fix
for Top Gear Rally loud popping/cracking sound at the start of every
race (ON HOLD) due to performance hit on speed (no solution yet) Plugin Changes & Fixes MyGlide64: Fix NBA Hangtime black court bg regression from v1.4.6 Fix Dual Heroes horizontal line cut across portrait (missed out in earlier v1.4.6 changelog) Fix All-Star Baseball 2000 missing game TV monitor(ini) and missing textbox frames Rewrite _ChangeSize function again replace earlier 1st screen corruption fix with improve version e.g. All-star Baseball 99, Bottom of the 9th, Bubble Puzzle, NFL QBC 99, Nuclear Strike, Shadow of the Empire, Virtual Chess remove earlier calculation hacks and apply new algorithm for calculating vi_height, vi_width etc fix Kirby64 "jumping screen" regression when switching between windowed and fullscreen mode fix Mario Party regression where characters body is partially invisible at video intro fix "jumping screen" regression for some games at the intro e.g. Pilot Wings, Hexen, Mario Golf, Mario Tennis, WinBack, Super Robot Spirits remove MIA hack and still working good Remove PPL hack from CopyFrameBuffer - no longer required1964mod Audio: Retain bottom 3 bits for audio length mask then check for multiple of 8 seems to have slight improvement to audio quality Refactor the real rdram mask codes which is in a mess from earlier change cleanup codes for easy reading and understanding apply new real rdram mask(after bits shift) on spOffset Other Changes & Fixes: Replace tempfix for incorrect romlist scroll that cause selected item to go out of romlist window focus apply new fix to correct the incorrect romlist scroll for Romlist and Boxart display Fix MyROM_Properties ini for Japanese rom which is causing the random corruption to ini gamename fix critical bug (still monitoring) Change savestate and loadstate datetime display format to 'dd mmm yyyy hh:mm:ss' to avoid mis-read Refactor emu window gui codes fix some minor bugs in emu window resizing and screen co-ordinates mis-match cleanup duplicate and redundant codes from my earlier codes implementation inject new Windows resize button codes e.g. SC_MAXIMIZE, SC_RESTORE, SC_MINIMIZE & SC_CLOSE Download / Скачать:http://depositfiles.com/files/d5v58nf3k http://www.filefactory.com/file/cf6fe32/n/EmuCR-1964mod_v1_4_7_Final_rar http://www.fileserve.com/file/2hxHjxJ/EmuCR-1964mod http://hotfile.com/dl/136409519/1cf25e3/EmuCR-1964mod_v1.4.7(Final).rar.html http://www.sendspace.com/file/r8rgdr http://ugotfile.com/file/2439156/EmuCR-1964mod http://ul.to/am1612ut http://uploading.com/files/m7f141m6/EmuCR-1964mod%2Bv1.4.7%2528Final%2529.rar/ http://www.mediafire.com/?fbi1z33ownws5ld
Просмотров: 826 |
Добавил: Satan
| Рейтинг: 5.0 /1
Всего комментариев: 2
Порядок вывода комментариев:
По умолчанию
Сначала новые
Сначала старые
надо на нём конкера испытать))
Написано такая куча изменений, но как-то не ощущается особые изменения, я ждал что звук появится в игре Топ Гир Ралли, он появился в прошлых версиях, сейчас что-то подлатали там, но примерно такой же икающий какой-то звук и остался, не знаю чем он лучше стал, не понятно как-то эмуль развивается, вот Дельфин, эмуляцию Куба и Вии просто на высоте сделали, особенно Вии игры практически все идут наверно, даи кубовские тоже, а 1964 как-то хиловато развивается, но и на этом слава богу, так как Проджект 64 заброшен увы, Мапен 64 только под Линукс выходит, остался этот эмуль, единственный, который я проверяю обновления, как для СНЕС Биснес, но СНЕС то понятно, она и так эмулируется идеально, а Н64 то ещё не совсем.
Хотя на СНЕС выходит какой-то непонятный эмуль, и Снес9Икс ререкординг, а так по хорошему ничего.
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[
Регистрация |
Вход ]
Поддержать
YandexMoney:
410011302991026
WebMoney:
R164863925645