Добро пожаловать на Liop!
Меню сайта
Мини-чат
Статистика

Сейчас на сайте: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Наш опрос
Какая игровая система вам нравится больше?
Всего ответов: 124
Главная » 2011 » Октябрь » 5 » 1964mod v1.4.6 beta v.2
13:09
1964mod v1.4.6 beta v.2
Обновился эмулятор игровой консоли Nintendo 64 для Windows, изменения:

Standardized naming from 1964 to 1964mod for future source release
- update 'About" box text and English.lgm
- update copyright text etc
- update ini keynames etc
- update the following with new name:
* 1964modCore.ini
* 1964mod.cht
Re-write the handling of MusyX ucode passed from 1964Audio
- filter out MusyX "false positives" not detected correctly using old method
- remove manual bypass in game settings for "false positives" e.g.
* Pokemon Stadium 2, Star Fox(U), South Park Rally, BassMaster2000, Power Rangers
Re-write part of VIInterrupt
- refactor screen update refresh codes to reduce frame swap delay
* Star Wars - Shadow of Empire, Hexen, Perfect Dark, GoldenEye, DK64, Top Gear - OverDrive
- fix certain missing frame by detecting framebuffer read/write by CPU e.g. DK64, Hexen, Starcraft
- Zilmar Audio will now run with double the speed for most games
* use "AutoSync" on "Max VI Limit" for normal full VI/s speed
** Games playable with "Read Every Frame" (F6 hotkey) set as default in ini e.g.
** Mario Golf - sound is still good
*** Body Harvest - game menu is slow but in-game is full speed, good sound
*** MarioKart - sound is still good
*** Ridge Racer - game menu is slow but in-game is playable, sound is still good


Re-write the MusyX ucode detection that pass to the emu core
- 1964modAud v3.0 is no longer Zilmar spec compliance
- fix missing audio for MusyX loadstate
- fix random lost of audio for MusyX games during in-game e.g. Tarzan
- fix 1964modAud regression for BassMasters2000 & Power Rangers
- games detected as MusyX e.g.
* Gauntlet Legends, Hydro Thunder, Resident Evil 2, Rush 2049, Tarzan, TWINE
* Fighting Force 64 (???)
Re-write audio fillbuffer selection algorithm and refactor related portion of fillbuffer codes
Fix audio bug that breaks game loadstate audio when AI_LEN_REG=0 do a return
Incorporate official Glide64 fixes till r254 to MyGlide64


Fix plugin menu option "not grayed" when plugin is not found / loaded by load plugin function
Fix load RSP plugin bug even if it is available
- make Zilmar RSP.dll as default RSP plugin


Download / Скачать:

http://depositfiles.com/files/7721aedr3
Просмотров: 592 | Добавил: Satan | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 1
1 Satan   (05.10.2011 13:16) [Материал]
Обновление конечно шикарное, но я так понял тут только обновлённый файлы, так как эмулятор с тем что скачал не запускается, значит остальные недостающие компоненты надо брать из старых версий.

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Октябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Поддержать
    YandexMoney: 410011302991026 WebMoney: R164863925645
    Поддержать
    Соц. сети
    Nintendo NetPlay 2024Конструктор сайтов - uCoz